Will Harris-ek beste modu batean ikusten du Web 2.0 fenomenoa. Artikulu honetan dioen moduan, Web 2.0 fenomenoak badu alde ilun bat: horren erruz —hainbeste komunitate, hainbeste etiketa, hainbeste joan-etorri— galdu egingo dugu pribatutasuna, eta enpresa handiek, zeinak erosten ari baitira Web 2.0ko enpresarik arrakastatsuenak, erabiliko dute informazio hori guztia beraiek nahi dutena merkaturatzeko.
Honela dio Will Harrisek artikuluaren hondarretan: “Beraz, Murdoch-ek dena daki MySapace-ren gainean. Yahoo-ko finantza guruak ere jakinaren gainean daude zer pentsatzen duzun, zer argazki egiten dituzun eta zer artikulu irakurtzen dituzun. Googleko morroiek ere badakite zeren bila ari zaren, eta ziur izan hori guztia nahi izango dutela lotu zure posta elektronikoarekin, egutegiarekin eta sarean erabiliko duzun edozerekin. Zenbat balio du informazio horrek guztiak?”.
Hala ere, Interneten gabiltzanez gero ez ote gara gure arrastoak etengabe uzten ari bisitatzen ditugun leku guztietan?
No comments:
Post a Comment